FAQ

Czy mogę edytować swoje zamówienie?

Modyfikacja zamówienia jest możliwa do czasu przyjęcia przez nas zamówienia. Jeśli będzie ono w zaawansowanym stanie procesu przygotowania nie będzie możliwości jego edycji. W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta +48 783 895 590, +48 535 640 570, +48 535 810 330.

Czy otrzymam informację dotyczącą swojego zamówienia?

Po dokonaniu zakupu wyślemy wiadomość mailową z potwierdzeniem i szczegółami zamówienia.

Czy mogę edytować koszyk?

Tak, w koszyku można dodawać i usuwać produkty. Pamiętaj, że produkty włożone do koszyka nie są automatycznie rezerwowane i mogą być kupione przez innych Klientów. W momencie braku dostępności produktu na tym etapie koszyka wyświetli się stosowny komunikat.

Czy produkt jest dostępny w butiku stacjonarnym?

W naszym sklepie na karcie produktu widnieje sekcja, w której można sprawdzić dostępność danego produktu w wybranym butiku. Wystarczy kliknąć komunikat SPRAWDŹ DOSTĘPNOŚĆ W SALONACH i w celu złożenia zamówienia skontaktować się z wybranym salonem lub Biurem Obsługi Klienta.

Jak mogę zapisać się na powiadomienie o dostępności produktu?

W tym przypadku należy kliknąć na przycisk POWIADOM O DOSTĘPNOŚCI, który pojawia się w momencie braku produktu w magazynie sklepu internetowego. Jego kliknięcie daje możliwość zapisania się na informację wysyłaną drogą mailową w momencie dostępności artykułu w sklepie.

Czy mogę połączyć dwa zamówienia?

Niestety w naszym sklepie nie posiadamy możliwości łączenia zamówień.

Gdzie znajdę opis i tabelę rozmiarów produktów?

Tabelę rozmiarów oraz opis znajdą Państwo pod każdym produktem na naszej stronie. Każdy produkt mierzony jest na płasko.

Jak mogę dokonać zwrotu?

Zamówione produkty można oddać w ciągu 30 dni (dla zamówień złożonych od 01.03.2024. Zamówienia złożone przed tym terminem można oddać w ciągu 14 dni). Prosimy odesłać produkty, wraz z wypełnionym formularzem na adres BIZUU Magazyn Omnipack, ul. aleja Katowicka 66, 05-830 Nadarzyn, bud. DC04 rampa 40. Dodatkowe informacjetutaj. W przypadku wyboru opcji „opakowanie na prezent” Klientce/Klientowi przysługuje prawo do zwrotu produktów. Dotyczy to jednak wyłącznie samych produktów, a nie ozdobnego opakowania.

Newsletter

Bądź z nami na bieżąco!
Dołącz do newslettera, aby otrzymywać aktualne informacje
o nowościach oraz promocjach.

Klikając „zapisz” wyrażam chęć zapisu do newslettera, w celu otrzymywania informacji marketingowych o promocjach, kodach rabatowych i najnowszych produktach sklepu. Zapoznałam się z Polityką prywatności. Wiem, że zgodę w każdej chwili mogę odwołać.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Bizuu Sp. z o.o. Sp. k.

Produkt niedostępny

Wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail, gdy produkt będzie ponownie dostępny.

Dodaliśmy Twój adres e-mail do listy powiadomień o dostępności tego produktu.

Administratorem państwa danych jest Bizuu Sp. z o.o. Sp.k., ul. Piekary 12/5, 61-823 Poznań.