Gratulacje!

Osiągnęłaś próg 699 zł, zdobądź kosmetyczkę w specjalnej cenie.
Dodaj produkt do koszyka a rabat 90% naliczy się sam.

    FAQ

    Modyfikacja zamówienia jest możliwa do czasu przyjęcia przez nas zamówienia. Jeśli będzie ono w zaawansowanym stanie procesu przygotowania nie będzie możliwości jego edycji. W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta +48 783 895 590, +48 535 640 570, +48 535 810 330.

    Po dokonaniu zakupu wyślemy wiadomość mailową z potwierdzeniem i szczegółami zamówienia.

    Tak, w koszyku można dodawać i usuwać produkty. Pamiętaj, że produkty włożone do koszyka nie są automatycznie rezerwowane i mogą być kupione przez innych Klientów. W momencie braku dostępności produktu na tym etapie koszyka wyświetli się stosowny komunikat.

    W naszym sklepie na karcie produktu widnieje sekcja, w której można sprawdzić dostępność danego produktu w wybranym butiku. Wystarczy kliknąć komunikat SPRAWDŹ DOSTĘPNOŚĆ W SALONACH i w celu złożenia zamówienia skontaktować się z wybranym salonem lub Biurem Obsługi Klienta.

    W tym przypadku należy kliknąć na przycisk POWIADOM O DOSTĘPNOŚCI, który pojawia się w momencie braku produktu w magazynie sklepu internetowego. Jego kliknięcie daje możliwość zapisania się na informację wysyłaną drogą mailową w momencie dostępności artykułu w sklepie.

    Niestety w naszym sklepie nie posiadamy możliwości łączenia zamówień.

    Zamówienie, które nie zostało jeszcze opłacone może zostać anulowane. W tym celu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta telefonicznie lub mailowo podając numer zamówienia.

    Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane to jest taka możliwość. W momencie gdy paczka jest przygotowana i czeka na odbiór przez kuriera nie posiadamy możliwości jej anulacji.

    Oczywiście jest możliwość wykonania projektu indywidualnego. W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

    Tabelę rozmiarów oraz opis znajdą Państwo pod każdym produktem na naszej stronie. Każdy produkt mierzony jest na płasko.

    Zamówione produkty można oddać w ciągu 30 dni (dla zamówień złożonych od 01.03.2024. Zamówienia złożone przed tym terminem można oddać w ciągu 14 dni). Prosimy odesłać produkty, wraz z wypełnionym formularzem na adres BIZUU Magazyn Omnipack, ul. aleja Katowicka 66, 05-830 Nadarzyn, bud. DC04 rampa 40. Dodatkowe informacje tutaj. W przypadku wyboru opcji „opakowanie na prezent” Klientce/Klientowi przysługuje prawo do zwrotu produktów. Dotyczy to jednak wyłącznie samych produktów, a nie ozdobnego opakowania.

    NEWSLETTER

    Bądź z nami na bieżąco!
    Dołącz do newslettera, aby otrzymywać aktualne informacje
    o nowościach oraz promocjach.

    Produkt niedostępny

    Wyślemy wiadomość e-mail, gdy produkt będzie ponownie dostępny.

    Dodaliśmy Twój adres e-mail do listy powiadomień o dostępności tego produktu.

    Administratorem państwa danych jest Bizuu Sp. z o.o. Sp.k., ul. Piekary 12/5, 61-823 Poznań.